PROWOD Sp. z o. o. Biuletyn Informacji Publicznej

Dostawa pojemników na odpady Numer ogłoszenia: 316714 - 2014

Kup: Dostawa pojemników na odpady
Numer ogłoszenia: 316714 - 2014; data zamieszczenia: 24.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. , ul. Rynek 4, 46-082 Kup, woj. opolskie, tel. 77 4695556, faks 77 4696645.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim-kup.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pojemników na odpady.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa rozumiana jako sprzedaż i dostarczenie przez Wykonawcę fabrycznie nowych pojemników na odpady komunalne segregowane i niesegregowane zgodnie z poniższym opisem: a. Pojemniki, do selektywnej zbiórki popiołów : Ilość 1300 szt. Pojemność 120 l Stan Fabrycznie nowy Materiał Metalowy o grubości blachy 1 mm, ocynkowany ogniowo, o dużej odporności na uszkodzenia mechaniczne, działanie promieni UV, chemikalia, niskie i wysokie temperatury Wyposażenie z kwadratowym wiekiem, trwały napis wykonany niezmywalną technologią, najlepiej tłoczony, informujący o : a)rodzaju składowanego w nim materiału - POPIOŁY, b) nazwie właściciela - ZGKiM w Kup, c) normie EN 840 oraz znaku CE, Przystosowany do opróżniania przez samochody śmieciarki z systemem grzebieniowym - z dennym systemem opróżniania, bez potrzeby wykonywania dodatkowych ręcznych prac, elementy stalowe w pojemnikach nie osłonięte laminatem muszą być zabezpieczone przed korozją przez ocynkowanie, powinny by wykonane zgodnie z norma EN-840 i posiadać atest PZH (Państwowy Zakład Higieny) lub równoważny., ruchomy dwukołowy..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6, dotychczasowemu Wykonawcy, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium od Wykonawców

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na potwierdzenie należy złożyć: oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu przez Wykonawcę- załącznik nr 2 do SIWZ (art. 22 pzp)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr 2 do SIWZ (art. 22 pzp)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr 2 do SIWZ (art. 22 pzp)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ (art. 22 pzp)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr 2 do SIWZ (art. 22 pzp)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 4 do SIWZ), b) oświadczenie Wykonawcy o zastrzeżeniu tajemnicy przedsiębiorstwa (wzór-załącznik nr 5 do SIWZ); niezałączenie przez Wykonawcę tego oświadczenia zostanie uznane za brak woli utajenia jakichkolwiek danych składających się na ofertę i nie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania, c) pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona przez Wykonawcę) udzielone osobom upoważnionym do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych do oferty

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach: ilość miejsc dostaw.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkim-kup.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Rynek 4 46-082 Kup.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2014 godzina 10:00, miejsce: ul. Rynek 4 46-082 Kup.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

DOCXOgłoszenie o zamówieniu.docx
DOCXsiwz zgkim kup popiół pojemniki.docx
DOCXzałącznik nr 1 do SIWZ.docx
DOCXZałącznik nr 2 siwz.docx
DOCXzałącznik nr 3 do SIWZ-grupa kapitałowa.docx
DOCXzałącznik nr 4 do SIWZ formularz-oferta.docx
DOCXzałącznik nr 5 do SIWZ-tajemnica.docx
DOCXzałącznik nr 6 do SIWZ - projekt umowy popioły.docx
PDFZawiadomienie 07.10.2014 - Skatom.pdf
PDFZawiadomienie o unieważnieniu postepowania.pdf
 

Metryczka
  • wytworzono:
    24-09-2014
    przez: Sławomir Taszycki
  • opublikowano:
    24-09-2014 12:43
    przez: Sławomir Taszycki
  • zmodyfikowano:
    17-10-2014 16:28
    przez: Sławomir Taszycki
  • podmiot udostępniający:
    Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o. o.
    odwiedzin: 3489
Dane jednostki:

PROWOD Sp. z o. o.
46-082 Kup
ul. Rynek 4
NIP: 754-10-00-021 REGON: 530944564
Numer konta: 66105015041000009030388194

Dane kontaktowe:

tel.: 77 469 55 56
fax: 77 469 66 45
e-mail: sekretariat@prowod.pl
strona www: prowod.pl

Nasza strona używa plików cookies. Przeczytaj politykę prywatności
×