- Menu przedmiotowe
- Kolejność załatwiania spraw
Kolejność załatwiania spraw
Kolejność załatwiania spraw
- Sprawy osób realizujących prawo dostępu do informacji publicznej rozpatrywane są zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
- Przyjmowanie i załatwianie spraw w Prowod sp. z o.o. przebiega zgodnie z Instrukcją sporządzania, obiegu, kontroli i archiwizacji dokumentów Prowod sp. z o.o. obowiązującą w Spółce
- Sprawy wpływające do Prowod sp. z o.o. są ewidencjonowane przez osoby pracujące w sekretariacie w Kup – siedzibie firmy oraz w Opolu – Biurze Zarządu, a następnie przedkładane Prezesowi Zarządu , który dekretuje je – wskazując pracownika odpowiedzialnego za merytoryczne załatwienie sprawy.
- Prowod sp. z o.o. rozpoznaje także sprawy wpływające do Spółki za pośrednictwem poczty elektronicznej, aplikacji mobilnej, jak również udziela informacji telefonicznie.
- Numery telefonów i adresy e-mail poszczególnych działów dostępne są w menu podmiotowym w zakładce Adresy i telefon
- Opis czym się zajmujemy oraz sposób załatwienia sprawy znajdują się w menu przedmiotowym odpowiednio: sposób załatwienia sprawy
- Osoby niesłyszące przy załatwianiu spraw w Prowod sp. z o.o. mogą skorzystać z pomocy tłumacza polskiego języka migowego.
Tłumacz migowy nie jest zatrudniony w Spółce Prowod, jest to usługa zewnętrzna, stąd aby skorzystać z tłumacza należy z wyprzedzeniem zgłosić chęć skorzystania z takiej usługi do sekretariatu w Biurze Zarządu tel. 77 469 11 81, aby umówić się na dogodny termin, w którym będzie dostępny tłumacz.
Usługa tłumaczenia migowego przy załatwianiu spraw jest bezpłatna.
- Sprawy indywidualne załatwiane są w Prowod sp. z o.o. bez zbędnej zwłoki, w kolejności zgłoszeń.