- Menu przedmiotowe
- Skargi i reklamacje
Skargi i reklamacje
- Odbiorca usług ma prawo zgłaszania reklamacji i skarg dotyczących świadczonych usług.
- Reklamacje i skargi mogą być wnoszone:
- osobiście przez zainteresowanego
- na piśmie,
- pocztą elektroniczną
- Poniżej adresy do doręczeń:
- Siedziba Spółki: ul. Rynek 4, 46-082 Kup,
- Biuro Zarządu: ul. Janiny Kłopockiej 3, 45-920 Opole,
- Biuro Obsługi Klienta (usługi wodno-kanalizacyjne) – ul. Janiny Kłopockiej 3, 45-920 Opole,
- adres e-mail:
- Reklamacja powinna zawierać:
- Imię i nazwisko lub firmę Odbiorcy usług,
- Przedmiot reklamacji,
- Przedstawienie okoliczności uzasadniających reklamację,
- Podpis odbiorcy usług,
- Reklamacje i skargi są rozpatrywane przez Zarząd Spółki lub upoważnioną przez Zarząd osobę.
- Spółka jest zobowiązana do powiadomienia zainteresowanego o sposobie załatwienia reklamacji i do odpowiedzi na skargę w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Jeżeli istnieje konieczność przeprowadzenia szczegółowego postępowania wyjaśniającego, termin ten może ulec przedłużeniu do 30 dni, po uprzednim zawiadomieniu reklamującego Odbiorcy usług.
- Prowod Sp. z o.o. udziela informacji w formie pisemnej za pomocą poczty tradycyjnej lub elektronicznej.
- Reklamacja przez Odbiorcę usług wysokości należnej wynikającej z faktury nie wstrzymuje obowiązku terminowej jej zapłaty. W przypadku uwzględnienia reklamacji przez Prowod Sp. z o.o., należna Odbiorcy usług kwota zostanie zaliczona na poczet przyszłych należności lub na żądanie Odbiorcy usług, zwrócona w terminie 14 dni od daty zgłoszenia żądania.
- W przypadku, gdy rozpatrzenie reklamacji wymaga podjęcia czynności na terenie nieruchomości lub obiektu budowlanego należącego do reklamującego Odbiorcy usług, Odbiorca usług jest obowiązany udostępnić nieruchomość lub obiekt budowlany osobom reprezentującym Prowod Sp. z o.o. Zaniechanie powyższego obowiązku przez Odbiorcę usług wstrzymuje rozpatrzenie reklamacji do czasu udostępnienia nieruchomości lub obiektu budowlanego.
- W przypadku reklamacji dotyczącej wskazań wodomierza głównego, reklamacja zostanie uwzględniona, o ile ekspertyza wodomierza potwierdzi nieprawidłowość działań wodomierza. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji, Odbiorca usług pokrywa koszt ekspertyzy wodomierza.
Przed dokonaniem zgłoszenia reklamacyjnego zapoznaj się z Informacją w zakresie danych osobowych przetwarzanych przez Prowod Sp. z o.o.
Plik do pobrania: Zgłoszenie reklamacyjne