Przejdź do treści strony Przejdź do menu Przejdź do wyszukiwarki Przejdź do mapy biuletynu
Kontrast:
Rozmiar czcionki:
Odstępy:
Reset:
Lektor:

Deklaracja dostępności

PROWOD Sp. z o. o. zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z Ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej bip.prowod.pl.

  • Data publikacji strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.


Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2


Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić na następujące dane kontaktowe: Daniel Samborski — email: daniel.samborski@prowod.pl lub telefonicznie 77 469 11 81 w. 22 .

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.


Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszej jednostki:

  • Adres: Rynek 4, 46-082 Kup,
  • E-mail: .

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl .

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.


Pozostałe informacje


Dostępność architektoniczna

  1. Janiny Kłopockiej 3, 45-920 Opole
    • znajdują się w tej lokalizacji dwa budynki A i B
    • wejście jest ogólnodostępne w godzinach pracy Spółki tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 07.00 do 15.00,
    • parking dla klientów przed bramą wejściową,
    • do budynków prowadzą utwardzone dojścia,
    • Biuro Obsługi Klienta oraz sala konferencyjna znajdują się na parterze budynku B,
    • przy wejściu nr 2 budynku B znajduje się dzwonek przywoławczy, gdzie pracownik podejdzie celem obsługi Interesanta,
    • poszczególne biura zlokalizowane są na parterze oraz na piętrze w dwóch budynkach (budynki są oznaczone tablicami informacyjnymi przed wejściami),
    • w przypadku niemożności samodzielnego dotarcia do danej komórki Spółki, zlokalizowanej na wyższych kondygnacjach, istnieje możliwość zejścia pracownika,
    • w budynkach nie ma windy,
    • budynki i toalety nie są przystosowane do osób poruszających się na wózkach.
  2. Rynek 4, 46-082 Kup
    • wejście jest ogólnodostępne w godzinach pracy Spółki tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 07.00 do 15.00,
    • parking dla klientów przed bramą wejściową,
    • do budynku prowadzą utwardzone dojścia,
    • poszczególne biura zlokalizowane są na piętrze,
    • w przypadku niemożności samodzielnego dotarcia do danej komórki Spółki, zlokalizowanej na wyższych kondygnacjach, istnieje możliwość zejścia pracownika,
    • w budynku nie ma windy,
    • budynek i toalety nie są przystosowane do osób poruszających się na wózkach
    • istnieje możliwość dojazdu pracownika z Kup do Opola, celem obsługi Interesanta
  3. Kasa, Urząd Gminy Dobrzeń Wielki, ul. Namysłowska 44, 46-081 Dobrzeń Wielki
    • kasa do obsługi Klientów znajduje się w budynku Urzędu Gminy w Dobrzeniu Wielkim,
    • do budynku prowadzą schody, jednak budynek Urzędu Gminy ma zapewniony dostęp dla osób niepełnosprawnych na kondygnacje z pomieszczeniami użytkowymi poprzez pochylnię prowadzącą na poziom piwnicy, z której jest zapewniony dostęp do toalety przystosowanej dla osób niepełnosprawnych oraz dźwigu osobowego,
    • duży parking przed budynkiem z wydzielonymi miejscami dla osób niepełnosprawnych.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Osoby niesłyszące przy załatwianiu spraw w Prowod sp. z o.o.  mogą skorzystać z pomocy tłumacza polskiego języka migowego .

Tłumacz migowy nie jest zatrudniony w Spółce Prowod, stąd aby skorzystać z tłumacza należy z  wyprzedzeniem zgłosić ten fakt  do sekretariatu w Biurze Zarządu tel. 77 469 11 81, aby umówić się na dogodny termin, w którym będzie dostępny tłumacz.