Deklaracja dostępności
PROWOD Sp. z o. o. zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z Ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej bip.prowod.pl.
- Data publikacji strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Treści niedostępne to przede wszystkim skany dokumentów: pliki z postępowań przetargowych, ofertowych, zdjęcia, dokumenty z wynikami badań jakości wody(nie posiadają plików edytowalnych).
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić na następujące dane kontaktowe: Daniel Samborski — email: lub telefonicznie 77 469 11 81 w. 22 .
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp.
Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem.
Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej, lub aplikacji mobilnej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
- Janiny Kłopockiej 3, 45-920 Opole
- znajdują się w tej lokalizacji dwa budynki A i B
- wejście jest ogólnodostępne w godzinach pracy Spółki tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 07.00 do 15.00,
- parking dla klientów przed bramą wejściową,
- do budynków prowadzą utwardzone dojścia,
- Biuro Obsługi Klienta oraz sala konferencyjna znajdują się na parterze budynku B,
- przy wejściu nr 2 budynku B znajduje się dzwonek przywoławczy, gdzie pracownik podejdzie celem obsługi Interesanta,
- poszczególne biura zlokalizowane są na parterze oraz na piętrze w dwóch budynkach (budynki są oznaczone tablicami informacyjnymi przed wejściami),
- w przypadku niemożności samodzielnego dotarcia do danej komórki Spółki, zlokalizowanej na wyższych kondygnacjach, istnieje możliwość zejścia pracownika,
- w budynkach nie ma windy,
- budynki i toalety nie są przystosowane do osób poruszających się na wózkach.
- Rynek 4, 46-082 Kup
- wejście jest ogólnodostępne w godzinach pracy Spółki tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 07.00 do 15.00,
- parking dla klientów przed bramą wejściową,
- do budynku prowadzą utwardzone dojścia,
- poszczególne biura zlokalizowane są na piętrze,
- w przypadku niemożności samodzielnego dotarcia do danej komórki Spółki, zlokalizowanej na wyższych kondygnacjach, istnieje możliwość zejścia pracownika,
- w budynku nie ma windy,
- budynek i toalety nie są przystosowane do osób poruszających się na wózkach
- istnieje możliwość dojazdu pracownika z Kup do Opola, celem obsługi Interesanta
- Kasa, Urząd Gminy Dobrzeń Wielki, ul. Namysłowska 44, 46-081 Dobrzeń Wielki
- kasa do obsługi Klientów znajduje się w budynku Urzędu Gminy w Dobrzeniu Wielkim,
- do budynku prowadzą schody, jednak budynek Urzędu Gminy ma zapewniony dostęp dla osób niepełnosprawnych na kondygnacje z pomieszczeniami użytkowymi poprzez pochylnię prowadzącą na poziom piwnicy, z której jest zapewniony dostęp do toalety przystosowanej dla osób niepełnosprawnych oraz dźwigu osobowego,
- duży parking przed budynkiem z wydzielonymi miejscami dla osób niepełnosprawnych.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Osoby niesłyszące przy załatwianiu spraw w Prowod sp. z o.o. mogą skorzystać z pomocy tłumacza polskiego języka migowego .
Tłumacz migowy nie jest zatrudniony w Spółce Prowod, ,stąd aby skorzystać z tłumacza należy z wyprzedzeniem zgłosić ten fakt do sekretariatu w Biurze Zarządu tel. 77 469 11 81, aby umówić się na dogodny termin, w którym będzie dostępny tłumacz.