Deklaracja dostępności
PROWOD Sp. z o. o. zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z Ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej bip.prowod.pl.
- Data publikacji strony internetowej Biuletynu Informacji Publicznej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.
Przygotowanie deklaracji dostępności
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić na następujące dane kontaktowe: Daniel Samborski — email: daniel.samborski@prowod.pl lub telefonicznie 77 469 11 81 w. 22 .
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszej jednostki:
- Adres: Rynek 4, 46-082 Kup,
- E-mail: .
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl .
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
- Janiny Kłopockiej 3, 45-920 Opole
- znajdują się w tej lokalizacji dwa budynki A i B
- wejście jest ogólnodostępne w godzinach pracy Spółki tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 07.00 do 15.00,
- parking dla klientów przed bramą wejściową,
- do budynków prowadzą utwardzone dojścia,
- Biuro Obsługi Klienta oraz sala konferencyjna znajdują się na parterze budynku B,
- przy wejściu nr 2 budynku B znajduje się dzwonek przywoławczy, gdzie pracownik podejdzie celem obsługi Interesanta,
- poszczególne biura zlokalizowane są na parterze oraz na piętrze w dwóch budynkach (budynki są oznaczone tablicami informacyjnymi przed wejściami),
- w przypadku niemożności samodzielnego dotarcia do danej komórki Spółki, zlokalizowanej na wyższych kondygnacjach, istnieje możliwość zejścia pracownika,
- w budynkach nie ma windy,
- budynki i toalety nie są przystosowane do osób poruszających się na wózkach.
- Rynek 4, 46-082 Kup
- wejście jest ogólnodostępne w godzinach pracy Spółki tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 07.00 do 15.00,
- parking dla klientów przed bramą wejściową,
- do budynku prowadzą utwardzone dojścia,
- poszczególne biura zlokalizowane są na piętrze,
- w przypadku niemożności samodzielnego dotarcia do danej komórki Spółki, zlokalizowanej na wyższych kondygnacjach, istnieje możliwość zejścia pracownika,
- w budynku nie ma windy,
- budynek i toalety nie są przystosowane do osób poruszających się na wózkach
- istnieje możliwość dojazdu pracownika z Kup do Opola, celem obsługi Interesanta
- Kasa, Urząd Gminy Dobrzeń Wielki, ul. Namysłowska 44, 46-081 Dobrzeń Wielki
- kasa do obsługi Klientów znajduje się w budynku Urzędu Gminy w Dobrzeniu Wielkim,
- do budynku prowadzą schody, jednak budynek Urzędu Gminy ma zapewniony dostęp dla osób niepełnosprawnych na kondygnacje z pomieszczeniami użytkowymi poprzez pochylnię prowadzącą na poziom piwnicy, z której jest zapewniony dostęp do toalety przystosowanej dla osób niepełnosprawnych oraz dźwigu osobowego,
- duży parking przed budynkiem z wydzielonymi miejscami dla osób niepełnosprawnych.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Osoby niesłyszące przy załatwianiu spraw w Prowod sp. z o.o. mogą skorzystać z pomocy tłumacza polskiego języka migowego .
Tłumacz migowy nie jest zatrudniony w Spółce Prowod, stąd aby skorzystać z tłumacza należy z wyprzedzeniem zgłosić ten fakt do sekretariatu w Biurze Zarządu tel. 77 469 11 81, aby umówić się na dogodny termin, w którym będzie dostępny tłumacz.